Mollerussa participa en la campanya catalana 'Comprar al barri té premi' 

Per cada compra al mes de juny el client rebrà una butlleta per al sorteig de premis com a experiències gastronòmiques, nits d’hotel, visites guiades, espectacles i productes típics dels 32 municipis participants

photo_camera La consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, Meritxell Borràs

La consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, Meritxell Borràs, ha presentat aquest dijous la sisena edició de la campanya de dinamització del comerç en nuclis anticsBarris antics, molt per descobrir, molt per oferir, que enguany compta amb la participació de 2.352 botigues de 32 municipis, entre els quals hi és Mollerussa juntament amb Balaguer, Cervera, la Pobla de Segur, les Borges Blanques, Lleida i Solsona pel que fa a la demarcació lleidatana

Durant el mes de juny i amb la participació de 32 municipis i més de 2.300 comerços d'arreu de Catalunya

Durant el mes de juny, per cada compra, el client rebrà una butlleta que l’habilitarà per participar en el sorteig d‘un premi principal que consisteix en experiències gastronòmiques, nits d’hotel, visites guiades, espectacles i productes típics de cadascun dels municipis participants en la campanya.

A Lleida hi participen també Balaguer, Cervera, la Pobla de Segur, les Borges, Lleida i Solsona

La convocatòria, amb el lema Comprar al barri té premi posada en marxa l’any 2011, té com a objectiu potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics, per millorar la qualitat de vida i la cohesió social, en una iniciativa que "propicia que la gent es mogui pel nostre territori i conegui les potencialitats de moltes poblacions”, segons va posar de manifest el secretari institucional de Pimec Comerç, Enric Calvo.

Comentaris