Prop de 120 bloggers, periodistes i touroperadors van visitar Lleida el 2015

En diferents accions del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida i adreçades bàsicament als mercats europeu, americà i asiàtic

pres_trip_Benelux_001_VR interior
photo_camera Imatge d'una de les accions desenvolupades a les comarques de la demarcació

Una de les principals línies de treball del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida per donar a conèixer l’àmplia oferta turística que ofereixen les comarques lleidatanes és aproximar als agents preceptors a la realitat del territori a través de viatges de familiarització en la qual poden viure directament l’experiència.

Aquesta filosofia de treball s’ha concretat l’any 2015 en l’organització o col·laboració en una quarantena d’accions desenvolupades a totes les comarques de la demarcació i adreçades bàsicament als mercats europeu, americà i asiàtic.

En total, una vuitantena de periodistes i bloggers, i una quarantena de touroperadors, han conegut sobre el terreny els principals recursos turístics del Pirineu i la plana de Lleida.

El Patronat ha desenvolupat accions destinades a incrementar el nombre de turistes procedents de països europeus com Alemanya, el Benelux, França, el Regne Unit o Itàlia, així com de nacions com Israel, els EUA, Rússia i els països de l’Est i d’Àsia.

Igualment, diversos viatges de familiarització han tingut com a objectiu donar a conèixer el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, així com les Valls d’Àneu i la Vall de Boí.

El programa de viatges de familiarització desenvolupat el passat exercici no ha deixat de banda altres propostes de recent creació com Perseguits i salvats o el Camí Ignasià, una ruta turísticoreligiosa que transcorre paral·lelament al Camí de Sant Jaume lleidatà.

Comentaris