Tradició i innovació són compatibles en el negoci de les assegurances

Publireportatge

Ramón Simó i el seu equip revaliden el reconeixement de la companyia d'assegurances Bilbao com la millor delegació de l'estat espanyol en la seva categoria.

Ramon Simó amb el guardo PDP que pertany a l'any 2013.
photo_camera Ramon Simó amb el guardo PDP que pertany a l'any 2013.

Parlar de tradició i innovació en una companyia d'assegurances, semblen conceptes que no tenen res a veure amb aquest àmbit professional. Un sector amb una important oferta de productes amb la que és fa difícil decidir opcions de qualitats i prestacions de cadascun d'aquests.

És per això que algunes companyies volen fugir de la batalla de preus i ofertes, per centrar el seu esforç en el servei, la qualitat i sobretot en la confiança dels usuaris.

La tradició d'Assegurances Bilbao l'avala una trajectòria que es remunta a 1918, data de la seva fundació, una demostració de la seva experiència, en el sector. Pel que fa a la innovació, la companyia ha desenvolupat al llarg de la seva trajectòria, aquells productes que millor poden servir al client, la garantia de cobertura i la seva rendibilitat, la millor relació, qualitat-preu, i una xarxa de 450 oficines que gestionen experts professionals.

Aquesta estratègia de la companyia garanteix l'assessorament i el contacte directe amb el client, motius que aporten tranquil·litat i satisfacció als usuaris.

Assegurances Bilbao compta amb una delegació a Mollerussa que dirigeix el tècnic Ramon Simó, un professional que amb el seu tarannà, esforç i tenacitat, ha assolit el reconeixement del millor Pla de Desenvolupament Professional (PDP) d'Espanya, en la seva categoria, dos anys consecutius.

Simó manifesta que es tracta d'un premi al treball de l'equip mollerussenc i personal, sota les directrius de la companyia, que ha estat possible gràcies al ventall de possibilitats de productes de Bilbao, automòbil, finances, multirisc, vida o estalvi, plans de pensions i preparant nous productes de salut.

Simó afirma que la seva gran satisfacció és la de comprovar la satisfacció dels seus clients, assessorant en aquells productes que millor garanteixen les necessitats i els serveis dels usuaris.

Comentaris