Als més de 350 inscrits ja en la 8a Trobada Empresarial sobre Transformació Digital #LleidaDigital que acollirà el Teatre L’Amistat de Mollerussa aquest divendres, i que posarà sobre la taula el nou model global de la #R-evolució digital, s’afegeixen els més de 200 joves que està previst participin demà dijous en la jornada prèvia, la qual s’estrena enguany i neix amb el nom de Grow day. L’organització, l’ens Fira de Mollerussa i Analític Lleida, assenyalen també l’interès per assistir al dinar networking d’empresaris, àgape que compta ja amb una setantena de reserves; unes xifres, en el seu conjunt, que pugen a més de 600 persones acreditades en aquest esdeveniment al voltant de la innovació digital.
A les 10 del matí de demà arrencarà Grow day, una jornada adreçada a un públic jove i on els ponents són menors de trenta anys
Dissenyat en quatre blocs: motivació, emprenedoria, lideratge de canvi i creativitat; els assistents podran gaudir, ja en la primera ponència, dels consells d’Alae El Amouki, divulgador sobre salut, entrenament, alimentació i mentalitat a Youtube, conegut pel seu canal Fuerza explosiva i amb una audiència a xarxes de gairebé 800.000 seguidors. Durant la jornada, Alae El Amouki dedicarà també un espai a la signatura del seu segon llibre, presentat la passada setmana i que es titula Eleva tu Testosterona, Eleva tu Vida: Los 11 Ladrones de Testosterona según la ciencia.
El primer bloc d’experiències tractarà joves emprenedors com a CI STORE, coneguts per revolucionar les xarxes amb la seva manera de negociar amb la primera botiga a Espanya de revenda de productes limitats i arrasant a TikTok amb més de 1.400.000 entusiastes; el cantant d’Alcarràs EZVIT810, com una de les cares més representatives de l’escena actual del rap -amb un disc d’or i acaba de presentar el seu nou single No love-, o Pau Nadal, propietari de la perruqueria Sublime i el barber lleidatà de moda entre els personatges del món de la música i les xarxes socials. Destacar també en aquesta part del programa la participació de la reconeguda artista i muralista de Mollerussa, Kamma Marlo.
![Xavier Piqué durant la seva intervenció a la 6a Trobada empresarial sobre transformació digital. Fotografia: Cris Mongay](/media/territoris/images/2022/05/03/2022050310182720704.jpg)
Liderant la transformació digital és el títol del segon bloc d’experiències amb la participació de Zoe Valero, de Torrons Félix, entre altres perfils com la Marta Duran, d'Invelon Group; la Carla Diaz, de Xtrategics; el Pau Sabaté, col·laborador habitual de Mediaset, i el Guillem Polo, un jove emprenedor de Mollerussa.
El matí, que estarà conduit per dos joves locals referents a les xarxes socials: el Jordi Tudó i la Marina Pérez, tancarà amb la intervenció del formador de pensament creatiu, consultor de màrqueting estratègic i conferenciant internacional, Paco Lorente, qui també hi serà a la jornada de divendres.