27.10.2020 |

La fruita com argument per potenciar el turisme interior de Lleida, des del Patronat de Turisme

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida impulsa Fruititurisme, una iniciativa des de la qual s'ha d'organitzar el futur Congrés Internacional Producte,Terra i Turisme de Lleida. Una bona manera de promocionar el territori a través de l’explotació comercial i turística dels productes de la terra..

El conseller Josep M. Pelegrí ha inaugurat la Diada de la Fruita Dolça d’Aitona.
El conseller Josep M. Pelegrí ha inaugurat la Diada de la Fruita Dolça d’Aitona.
La fruita com argument per potenciar el turisme interior de Lleida, des del Patronat de Turisme

El director del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Jordi Blanch, ha assistit aquest diumenge a la Diada de la Fruita Dolça d'Aitona, que ha inaugurat el conseller d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, Josep Maria Pelegrí.

Blanch ha aprofitat la Jornada per mostrar el suport del Patronat de Turisme de la Diputació en iniciatives com aquesta, que dinamitzen destinacions de les comarques de Lleida a través de productes autòctons, com ara la fruita. El director del Patronat ha afegit que Fruititurisme és la llavor per al futur Congrés internacional Producte, Terra i Turisme de Lleida, que organitzaria el mateix Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. Una bona manera de promocionar el territori a través de l'explotació comercial i turística dels productes de la terra, segons Blanch.

En actiu, la campanya d'estiu del Patronat de Turisme promociona el turisme de les comarques lleidatanes a través del lema "Lleida, m'agrada compartir".
La Diputació ha invertit un total de 400.000 euros per la seva difusió en diferents suports i mitjans de comunicació de tot l'Estat i el sud de França, entre els quals destaca també l'entorn 2.0.

La fruita com argument per potenciar el turisme interior de Lleida, des del Patronat de Turisme
comentaris