27.05.2020 |

Sublim troba l'estratègia per fidelitzar el client amb novetats i preu

La botiga ha entrat amb força en un segment de públic que valora el vestir-se amb un estil jove i personal, sense haver de dependre de les grans cadenes.

L'establiment compta amb un atractiu i funcional disseny interior.
L'establiment compta amb un atractiu i funcional disseny interior.
Sublim troba l'estratègia per fidelitzar el client amb novetats i preu

Sublim està de festa, perquè tot just ha complert un any. Dirigida per l'Anna Roca, experta com a Shop Assistant, la botiga té una distribució molt agradable i lluminosa, un espai on la llum natural resalta els tons fluor o pastels i els colors "blocs" dels vestits que s'hi apleguen a l'interior.

El dia 11 de maig de 2012 es va inaugurar aquest "raconet de moda que ja comença a ser un referent a Mollerussa". L'Anna explica que “Sublim va néixer amb la voluntat de portar moda jove a Mollerussa, per a vestir al jovent i també als adults a preus trencadors”

El que diferencia a l'establiment és que ofereix roba de qualitat, molt diversa i exclusiva alhora, per a la noia jove i no tan jove, on també es vesteix als nois, a preus molt assequibles, i sense tenir que desplaçar-se a Lleida o a altres ciutats. La satisfà veure que la gent entra i compra al seu establiment. 

La botiga està situada al cèntric carrer Santa Joaquima de Vedruna, de Mollerussa, al costat del Col·legi El Carme. El bon gust és present en la roba, diversitat de vestits per cada ocasió, complements i calçat, on es reflecteix la relació que l'Anna ha tingut amb el món de la moda, ja des de ben petita, també a les passarel·les en què va desfilar. Atenta a les últimes tendències, la botiga ofereix dissenys de marques franceses i italianes.

La jove empresària ens detalla quines són les tendències per aquesta primavera-estiu, en què han entrat amb força els colors pastel, el rosa Palo i el verd aigua. A grans trets -segueix- es porten molt els colors fluor, els topos i les ratlles verticals. També la tendència ètnica tant en vestits com en leggings. En quan a les plomes, també tenen gran protagonisme. El curt de davant i llarg de darrera molt present i trencador, els florejats sempre presents i l'estil vintage com a peces glamuroses. D'altres estampats també més trencadors, com les calaveres, molt en alça. 

En resum, el més destacat serien els colors pastel, tamper, el rosa palo i el verd aigua, així com els topos i les blondetes. En definitiva, una botiga que pensa en una dona coqueta i actual que, si bé al dia de les últimes tendències, desitja a més ser fidel al seu propi estil i personalitat. 

Per últim, l'Anna considera que és de vital importància el vestir de forma exclusiva, que el mateix model no puguis veure'l en una altra persona i en l'àmbit on et mous, per tant, cuida molt aquest aspecte tant valorat pels seus clients.  

Sublim troba l'estratègia per fidelitzar el client amb novetats i preu
comentaris