Plusfresc dóna suport a la Producció Integrada

Acte de cloenda de la campanya de promoció de la Producció Integrada interior
photo_camera Acte de cloenda de la campanya de promoció de la Producció Integrada

Plusfresc, ha donat un cop més el seu suport a la campanya de producció integrada del Consell Català de Producció Integrada (CCPI). La iniciativa, que ha estat vigent des del 27 d’octubre fins el 18 de novembre, té com a finalitat promoure aquest tipus de producció i donar a conèixer als consumidors els beneficis dels aliments que se n’obtenen.  

L’acte de tancament de la campanya ha tingut lloc aquest dijous a la botiga que Plusfresc té al carrer Camí de Picos, 6 de Lleida i ha comptat amb la presència de Francisco González, director general de Plusfresc, Carles Pueyo, cap de frescos de Plusfresc, Carmel Modol, director general d’Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries, i Antonio Escarp, president del Consell Català de la Producció Integrada.  

Carles Pueyo, cap de frescos a Plusfresc, explica que la campanya d’enguany s’ha centrat novament en la fruita de llavor, posant el focus en la pera i la poma.

Tots els caps de setmana des de l’inici de la campanya s'han dut a terme degustació d’aquest tipus de fruita a les nostres botigues per tal que tothom pogués gaudir de la diferència de sabor que s’obté a partir de produccions de qualitat i proximitat com aquestes 

Per la seva banda, Francisco González, director general de la companyia, ha insistit en l’aposta de Plusfresc per aquest tipus de producció, que posem en pràctica des de fa més de 20 anys perquè ens permet proporcionar als nostres clients aliments de la millor qualitat i amb la major seguretat.  

Antonio Escarp, president del Consell assenyala que hem d’aprofitar la sensibilitat del consumidor pels productes amb caràcter sostenible i de proximitat, i és molt important apostar per marques col·lectives en el sector primari per la manca de marca pròpia. La producció integrada creiem que és una bona eina

Durant el període de durada de la campanya, unes hostesses han informat els consumidors de les característiques de la producció integrada, han proporcionat pautes d’identificació dels seus productes i han ofert degustacions per fomentar-ne la seva compra

La campanya de promoció de la producció integrada s’ha centrat en la poma i la pera. Ambdues fruites han estat identificades amb un distintiu de qualitat, una marieta que simbolitza el respecte per la fauna i la flora locals i també pel pagès i el consumidor.

Comentaris