27.01.2021 |

Castell del Remei continua amb l'estratègia de rendiments baixos, per assolir els nivells de qualitat



El Celler Castell de Remei ha iniciat la matinada d'aquest dilluns la verema del 2012, una campanya força avançada degut a les condicions que s'han produït aquest any. Unes condicions que també han provocat una disminució de la quantitat de raïm.
El celler ha iniciat la verema  amb les varietats blanques, Chardonnay i Sauvignon blanc.
El celler ha iniciat la verema amb les varietats blanques, Chardonnay i Sauvignon blanc.
Castell del Remei continua amb l'estratègia de rendiments baixos, per assolir els nivells de qualitat

Segons els responsables del Celler Castell del Remei ha estat un any molt sec, en tot l'hivern les precipitacions van ser quasi inexistents (1 l/m2) i les temperatures es van mostrar fredes al febrer, amb mínimes de -10ºC. La primavera s'inicià amb temperatures baixes, fet que va propiciar un brot tardà de les plantes. Un juny molt calorós, seguit d'un juliol sec, però no massa càlid, i un agost molt calorós ha propiciat l'avançament del cicle.

Aquest any doncs es presenta una verema molt sana, amb rendiments extremadament baixos, necessaris per assolir l'exigència de qualitat. La quantitat total de raïm es reduirà respecte campanyes passades, malgrat l'augment de la superfície de vinya en vista a les bones perspectives comercials pels propers anys.

El celler ha iniciat la verema de matinada amb les varietats blanques, Chardonnay i Sauvignon blanc, continuant al llarg del matí en algunes parcel·les d'Ull de llebre per rosat, Syrah i Merlot negres. En total preveuen recollir 800 tones de raïm negre i 200 tones de blanc que permetran una producció de 700.000 ampolles de les varietats Blanc Planell, Oda blanc, Sicoris, Oda i 1780 negres.

El Celler de la Denominació d'Origen Costers del Segre ha incrementat lleugerament el mercat nacional arribant al 55% de la seva producció i el 46% restant el dedica al mercat exterior. Pel que fa a les exportacions els vins del Castell del Remei estan aconseguint importants segments de públic en països com Estats Units, Suïssa, Gran Bretanya, Japó, Canadà, Taiwan, Bèlgica, o La Xina.

Castell del Remei continua amb l'estratègia de rendiments baixos, per assolir els nivells de qualitat
comentaris