L'Associació de Turisme del Pla d'Urgell estrena imatge corporativa

El barceloní resident a Mollerussa Ismael Florentin ha estat l'autor del logo que representarà la imatge corporativa de l'entitat turística del Pla d'Urgell.

Ismael Florentin autor del logo del Turisme del Pla d'Urgell.
photo_camera Ismael Florentin autor del logo del Turisme del Pla d'Urgell.

L'Associació de Turisme del Pla d'Urgell ha presentat, aquest dimarts,la imatge corporativa de l'entitat, un logo que ha estat seleccionat entre un total de 32 propostes que es van presentar a la convocatòria organitzada pel sector turístic de la comarca.

L'autor del treball ha estat el barceloní resident a Mollerussa Ismael Florentin, qui ha explicat que la imatge vol destacar els elements més representatius de la comarca, el sol, la vegetació, l'Estany d'Ivars i Vila-sana, i l'aigua. Elements integrats en el logo de manera molt gràfica i senzilla, que ajudi a identificar-lo ràpidament.

L'acte de presentació ha estat presidit pel vicepresident del Patronat de Turisme de les Terres de Lleida Gerard Babarich, el conseller comarcal Jordi Pérez, i el president de l'Associació de Turisme del Pla d'Urgell Antoni Vallés, que han fet lliurament del premi, valorat en 1.200 euros de productes de la comarca.

Per altra banda l'associació ha sortejat un lot de productes, valorat en 150 euros, entre tots els participants en la convocatòria, i l'afortunada a estat Eva Bernaus del Palau d'Anglesola.

En els seus parlaments, tant Babarich com Pérez, han felicitat a l'entitat per la seva tasca en la divulgació del territori, el que consideren important, ja que el turisme significa una bona manera d'incrementar el desenvolupament econòmic del territori.

L'Associació utilitzarà aquesta nova imatge en totes les seves accions de promoció de les activitats i de les propostes dels associats, que actualment en son 25, esperant noves incorporacions. L'entitat portarà a terme accions de divulgació de l'entitat en les principals fires del sector.

Comentaris
Més a Comarca