Turisme de la Diputació destaca l'atractiu de L'Estany d'Ivars i Vila-sana en la campanya d'estiu

Amb el lema Lleida, on tot comença, el Patronat de Turisme de la Diputació arranca la campanya d'estiu, dirigida al públic familiar.

El president Joan Reñé supervisa la imatge de la nova campanya.
photo_camera El president Joan Reñé supervisa la imatge de la nova campanya.

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida arranca aquest divendres la campanya d'estiu destacant entre les seves propostes, l'atractiu de l'Estany d'Ivars i Vila-sana. La imatge del parc natural formarà part de la promoció de la temporada, com una de les destinacions de Ponent que sempre s'ha identificat amb el turisme familiar, objectiu de la campanya de l'ens provincial d'enguany.

La presentació de la campanya, que porta per lema  Lleida, on tot comença, la van dur a terme el vicepresident del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich, i el director, Jordi Blanch, que van explicar el significat de la imatge gràfica de la marca Ara Lleida que representa el batec del cor, com a símbol que envolta les diferents activitats, els paisatges i el patrimoni que mostren les imatges. Pels responsables de l'ens turístic, el batec del cor vol transmetre l’emoció que percep el visitant a l’hora de contemplar els paisatges, el patrimoni cultural o bé a l'hora de practicar les activitats de turisme actiu i esports d’aventura en contacte amb la natura. A més a més, incorpora el logo dels 25 anys de la creació del Patronat de Turisme.

Amb la promoció que impulsa el patronat, l'espai natural del Pla d'Urgell es veurà reforçat pel que fa als conceptes de varietat i diversitat davant els molts recursos turístics que té la demarcació, que no s’acaben de conèixer mai del tot i sempre hi ha racons i espais nous per descobrir, segons Blanch.

El director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch, ha explicat que la campanya d’enguany Lleida, on tot comença  ha volgut donar un major protagonisme al turisme familiar amb motiu del fet que l’ONU declarés aquest 2014 l’Any Internacional de la Família i posteriorment l’Agència Catalana de Turisme (ACT) i la Direcció General de Turisme de la Generalitat acordessin declarar-lo també l’Any del Turisme Familiar a Catalunya per posicionar-la com a destinació ideal per gaudir de les vacances en família.

La campanya té un pressupost de 325.000 euros i tindrà una incidència especial a Catalunya, d’on prové més del 60 % del turisme que visita les comarques promocionades per la Diputació durant el període d’estiu, tant de vacances com en escapades de cap de setmana i festius. Aquesta potenciació del turisme de proximitat tindrà una especial incidència en la capital del país, Barcelona, i en algun dels seus mitjans de transport que faran de suport publicitari. La promoció també tindrà una especial zona d'atenció al País Valencià i, ja fora dels Països Catalans, a la Comunitat de Madrid.

Comentaris